
- To wydarzenie minęło. Jeśli chcesz obejrzeć nagranie zarejestruj się lub zaloguj jeśli dokonałeś rejestracji wcześniej i przejdź do zakładki ZOBACZ NAGRANIA
SPECIFICA 03.12.2020
Wydarzenie Navigation
Program
Podsumowanie wyników ankiety uczestników Forum Marki Miejsca Specifica, przedstawienie wniosków, omówienie formatu SPECIFICA express.
- Tomasz Stemplewski (Branding Expert)
Kampania informacyjno-społeczna „Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków” zaskoczyła swoim zasięgiem wszystkich organizatorów: Miasto Kraków i KBF oraz jej odbiorców. Stała się nie tylko akcją promocyjną, ale rozwinęła się w swego rodzaju ruch społeczny. A wszystko zgodnie z obowiązującymi reżimami sanitarnymi.
- Michał Zalewski (Krakowskie Biuro Festiwalowe)
Jak w sieci pokazać 1000 lat historii Żydów polskich? Czy da się godnie uczcić rocznicę powstania w getcie, kiedy zupełnie trzeba zmienić formułę obchodów? Co z popularnymi wydarzeniami plenerowymi? Muzeum POLIN zaprezentuje najlepsze przykłady działań online, które spotkały się z dobrym odbiorem publiczności w czasie pandemii i w momencie wprowadzenia ograniczeń do tradycyjnego dostępu do instytucji kultury w Polsce. Uczestnicy zapoznają się z tym, w jaki sposób zespół muzeum przeniósł swoją działalność do sfery online, z jakimi podstawowymi wyzwaniami się zmierzył i jaka to lekcja nie tylko dla instytucji kultury.
- Marta Dziewulska (Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN)
- Żaneta Czyżniewska (Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN)
Przegląd najnowszych raportów z badań dotyczących turystyki. Najciekawsze wnioski, rekomendacje.
- Adam Kałucki (Locativo)